Bursa Valiliği tarafından yapılan açıklamada, kamu hizmetlerine kolay erişimin sağlanması, vatandaş başvurularının hiçbir boşluğa mahal vermeden hızlı bir şekilde sonuçlandırılması, kamu hizmetlerinin sunumunda memnuniyetin arttırılması amacıyla Açık Kapı Projesi'nin hayata geçirildiği belirtildi.
Haber Giriş Tarihi: 28.02.2018 14:22
Haber Güncellenme Tarihi: 28.02.2018 14:22
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.yenidonem.com.tr/
Bursa Valiliği'nden projeye ilişkin yapılan açıklamada şu bilgilere yer verildi:
Valiliklerde uygulanacak projenin kurumsal konsept ve uygulama standartları belirlenmiş olup, başvuruların elektronik ortamda kaydedilip ilgili birimlere yönlendirileceği, başvuru sahibinin sürece ilişkin SMS yoluyla bilgilendirileceği, merkezden de takip edileceği, politikalar ve yeni hizmet sunum yöntemleri oluşturmak üzere veri tabanındaki bilgilerin kullanılması suretiyle raporlamalar yapmaya olanak sağlayan bir yazılım geliştirilmiştir.
Valiliğimiz "Açık Kapı Projesi" nde görev yapacak personelleri tespit edip, 07.01.2018 - 16.01.2018 tarihleri arasında Ankara'da "Açık kapı yazılımının kullanımı, etkili iletişim, kurumsal iletişim, halkla ilişkiler, insan psikolojisini anlamak, çatışma yönetimi, imaj ve itibar yönetimi, zor insanlarla başa çıkma yolları, sözsüz iletişim, beden dili, memnuniyet sağlama yolları, diksiyon ve güzel konuşma, kriz iletişimi uygulama çalışması, isteklendirme teknikleri konularında eğitimine katılımlarını sağlamıştır.
PROJENİN HEDEFLERİ
Toplumda kamu hizmetlerini sunanlarla vatandaş arasındaki karşılıklı iletişim ve güveni arttırmak,
Vatandaş talep ve beklentilerinin toplanmasını ve oluşturulacak politikalara esas olmak üzere anlamlandırılmasını sağlamak,
Kronikleşmiş sorunlara çözümler üretebilmek,
Açık Kapı Başvuru Şekilleri
1. Bursa Valiliği Çarşamba Hizmet Binasında bulunan Açık Kapı Bankolarına vatandaşlar tarafından sözlü ve yazılı olarak,
2. www.acikkapi.gov.tr İnternet sitesinden elektronik olarak (TC Kimlik Numaranız, Adınız, Soyadınız, Anne Kızlık Soyadının İlk ve Son Harfi ile Cep Telefonu bilgileri girilerek)
3. Telefon 0(224) 273 50 00 / 503 - 504 - 505 - 506 - 507'den de ulaşılabilir.
Açık Kapı görev alanına giren iş ve işlemleri etkin ve verimli bir şekilde yürütmek için başvuruların en geç 7 (yedi) iş günü içerisinde cevaplandırılması esastır. Başvurunun kaydedildiği, irtibat görevlisine yönlendirildiği ve cevaplandırıldığı aşamalarda başvuru sahibine SMS ile bilgi verilecektir.
Proje kapsamında faaliyet gösteren Bursa Açık Kapı ofisimiz, Bursa Valiliği Çarşamba Hizmet Binasında 15.02.2018 tarihi itibariyle hizmet vermeye başlamıştır.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
'Açık Kapı' Projesi Bursa'da uygulanmaya başlandı
Bursa Valiliği tarafından yapılan açıklamada, kamu hizmetlerine kolay erişimin sağlanması, vatandaş başvurularının hiçbir boşluğa mahal vermeden hızlı bir şekilde sonuçlandırılması, kamu hizmetlerinin sunumunda memnuniyetin arttırılması amacıyla Açık Kapı Projesi'nin hayata geçirildiği belirtildi.
Bursa Valiliği'nden projeye ilişkin yapılan açıklamada şu bilgilere yer verildi:
Valiliklerde uygulanacak projenin kurumsal konsept ve uygulama standartları belirlenmiş olup, başvuruların elektronik ortamda kaydedilip ilgili birimlere yönlendirileceği, başvuru sahibinin sürece ilişkin SMS yoluyla bilgilendirileceği, merkezden de takip edileceği, politikalar ve yeni hizmet sunum yöntemleri oluşturmak üzere veri tabanındaki bilgilerin kullanılması suretiyle raporlamalar yapmaya olanak sağlayan bir yazılım geliştirilmiştir.
Valiliğimiz "Açık Kapı Projesi" nde görev yapacak personelleri tespit edip, 07.01.2018 - 16.01.2018 tarihleri arasında Ankara'da "Açık kapı yazılımının kullanımı, etkili iletişim, kurumsal iletişim, halkla ilişkiler, insan psikolojisini anlamak, çatışma yönetimi, imaj ve itibar yönetimi, zor insanlarla başa çıkma yolları, sözsüz iletişim, beden dili, memnuniyet sağlama yolları, diksiyon ve güzel konuşma, kriz iletişimi uygulama çalışması, isteklendirme teknikleri konularında eğitimine katılımlarını sağlamıştır.
PROJENİN HEDEFLERİ
Toplumda kamu hizmetlerini sunanlarla vatandaş arasındaki karşılıklı iletişim ve güveni arttırmak,
Vatandaş talep ve beklentilerinin toplanmasını ve oluşturulacak politikalara esas olmak üzere anlamlandırılmasını sağlamak,
Kronikleşmiş sorunlara çözümler üretebilmek,
Açık Kapı Başvuru Şekilleri
1. Bursa Valiliği Çarşamba Hizmet Binasında bulunan Açık Kapı Bankolarına vatandaşlar tarafından sözlü ve yazılı olarak,
2. www.acikkapi.gov.tr İnternet sitesinden elektronik olarak (TC Kimlik Numaranız, Adınız, Soyadınız, Anne Kızlık Soyadının İlk ve Son Harfi ile Cep Telefonu bilgileri girilerek)
3. Telefon 0(224) 273 50 00 / 503 - 504 - 505 - 506 - 507'den de ulaşılabilir.
Açık Kapı görev alanına giren iş ve işlemleri etkin ve verimli bir şekilde yürütmek için başvuruların en geç 7 (yedi) iş günü içerisinde cevaplandırılması esastır. Başvurunun kaydedildiği, irtibat görevlisine yönlendirildiği ve cevaplandırıldığı aşamalarda başvuru sahibine SMS ile bilgi verilecektir.
Proje kapsamında faaliyet gösteren Bursa Açık Kapı ofisimiz, Bursa Valiliği Çarşamba Hizmet Binasında 15.02.2018 tarihi itibariyle hizmet vermeye başlamıştır.
En Çok Okunan Haberler
Bursa'da kontrolden çıkan otomobil direğe çarptı: 2 yaralı
Türk Kızılay Şam Delegasyon Başkanlığı açıldı
Yolcu otobüsü uçuruma yuvarlandı: 10 ölü, 4 yaralı
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "CHP millilikten ve yerlilikten uzaklaşıyor"
Manchester City'nin kan kaybı sürüyor
Bakan Kacır: "Türk milleti gökyüzüne imzasını attı"
BALKANTÜRKSİAD’da anlamlı sergi
BOSİAD’ta Bowling heyecanı
Mustafakemalpaşa'da Ahmet Taşyürek dönemi