Fransız LVMH'nin piyasa değeri 500 milyar doları aştı
Fransız LVMH'nin piyasa değeri 500 milyar doları aştı
Louis Vuitton markasının da içinde bulunduğu lüks tüketim ürünleri grubu LVMH, piyasa değeri 500 milyar doları aşan ilk Avrupalı şirket oldu.
Haber Giriş Tarihi: 24.04.2023 14:12
Haber Güncellenme Tarihi: 24.04.2023 14:12
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.yenidonem.com.tr/
LVMH'nin hisseleri, Paris borsasında cuma günü 901,10 avrodan kapanırken, bugün yüzde 0,3 artışla TSİ 13.38'de 903,3 avroya ulaşarak şirket tarihindeki en yüksek seviyeye ulaştı.
Piyasa değeri 500 milyar avroya yaklaşan LVMH, piyasa değeri dolar cinsinden 500 milyar doları aşan ilk Avrupalı şirket oldu.
Louis Vuitton'ın yanı sıra Celine, Kenzo, Givenchy, Christian Dior, Fend, Hennessy, Givenchy, Bulgari ve Sephor markalarının ana şirketi LVMH'nin ilk çeyrek satışları, yüzde 17 ile analist beklentilerinin iki katından fazla artış kaydetmişti.
Şirketin geçen yıl gelirleri 79,2 milyar avro, karı da 21,1 milyar avro olmuştu.
Merkezi Paris'ta bulunan şirket, Kovid-19 salgını sonrası seyahatlerin artmasıyla üst düzey harcamalar ve lüks mallara tutkunun arttığı Çin'de ekonominin yeniden açılmasından büyük fayda sağlıyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Fransız LVMH'nin piyasa değeri 500 milyar doları aştı
Louis Vuitton markasının da içinde bulunduğu lüks tüketim ürünleri grubu LVMH, piyasa değeri 500 milyar doları aşan ilk Avrupalı şirket oldu.
LVMH'nin hisseleri, Paris borsasında cuma günü 901,10 avrodan kapanırken, bugün yüzde 0,3 artışla TSİ 13.38'de 903,3 avroya ulaşarak şirket tarihindeki en yüksek seviyeye ulaştı.
Piyasa değeri 500 milyar avroya yaklaşan LVMH, piyasa değeri dolar cinsinden 500 milyar doları aşan ilk Avrupalı şirket oldu.
Louis Vuitton'ın yanı sıra Celine, Kenzo, Givenchy, Christian Dior, Fend, Hennessy, Givenchy, Bulgari ve Sephor markalarının ana şirketi LVMH'nin ilk çeyrek satışları, yüzde 17 ile analist beklentilerinin iki katından fazla artış kaydetmişti.
Şirketin geçen yıl gelirleri 79,2 milyar avro, karı da 21,1 milyar avro olmuştu.
Merkezi Paris'ta bulunan şirket, Kovid-19 salgını sonrası seyahatlerin artmasıyla üst düzey harcamalar ve lüks mallara tutkunun arttığı Çin'de ekonominin yeniden açılmasından büyük fayda sağlıyor.
En Çok Okunan Haberler
BUÜ öğrencilerinin 10 projesine ÜNİDES desteği
Türkiye’nin lojistik gücü büyüyor
AK Partili Kılıç Karadenizli iş insanları ile bir araya geldi
UİB, ihracatın nabzını eğitimle tuttu
İznik'e kardinal ve papaz akını
Askeri araç devrildi: 2 asker yaralı
Bursa'da bir müteahhit, 428 hak sahibini dolandırdı
Aile danışmanı mezunlarına uygulamalı eğitim
Trabzonspor salonda çalıştı