Bebek, çocuk ve genç odaları için özgün tasarımlar, fonksiyonel ve güvenli ürünler sunan ÇİLEK, dünyanın birçok ülkesinde çocukların düşlerini gerçekleştirirken ekibini de güçlendiriyor.
Haber Giriş Tarihi: 27.11.2023 14:58
Haber Güncellenme Tarihi: 27.11.2023 14:58
Kaynak:
(Serap Genç)
İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı olarak ÇİLEK ailesine katılan Anıl Atal, Koç Üniversitesi İdari ve İktisadi Bilimler Fakültesi’nden mezun oldu. Yapı Kredi, Praktiker, Teknosa, FNAC / Darty şirketlerinin Pazarlama birimlerinde yönetici olarak çalıştı. Son olarak Anadolu Grubu’na ait Adel ve Faber-Castell’de Pazar Geliştirme ve İnovasyon Direktörü olarak görev aldı.
Pazarlama Direktörü olarak göreve başlayan Burcu Özbakır Tül, Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nden mezun oldu. Koç Üniversitesi’nde Turquality Programı kapsamında MBA eğitimini tamamladı. Kariyeri boyunca, The Coca-Cola Company Türkiye’de pazar araştırmaları, stratejik planlama ve marka yönetiminde rol aldı. Tat Gıda’da pazarlama ve ticari pazarlama departmanlarında farklı görevler alarak son olarak Pazarlama Direktörü olarak çalıştı.
ÇİLEK Genel Müdürü Muzaffer Çilek, ekibe katılan isimleri tebrik ettiğini belirterek şunları söyledi; “1996 yılında yüzde 100 aile şirketi olarak Türkiye'de kurulduğumuz gün, çocukların düşlerini odalarına kurmak için uzun soluklu bir yolculuğa başlamış olduk. Bizler, bu topraklardan çıkmış bir çocuk markasını tüm dünyaya yaymak için yola koyulduk. Bugün geldiğimiz noktada sektörün en beğenilen markası olduk. Bunun yanı sıra uluslararası çocuk mobilya markaları arasında ilk 10’un içinde yer alıyoruz. Halen 5 kıtada 71 ülkede, 500’ün üzerinde satış noktasında, ürünlerimizi dünya çocuklarının beğenisine sunuyoruz. ÇİLEK markasını nesilden nesile sürdürülebilir kılmayı kendimize vizyon olarak koyarken misyonumuzu ise ‘markamızın bilinirliğini ve yaygınlığını artırarak bulunduğu sektörde lider olmasını sağlamak’ şeklinde belirledik. Aramıza katılan arkadaşlarımız ve uzun zamandır bizimle olan ekiplerimizle birlikte büyüme yolculuğumuza devam edeceğiz” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
ÇİLEK, ekibini yeni isimlerle güçlendiriyor
Bebek, çocuk ve genç odaları için özgün tasarımlar, fonksiyonel ve güvenli ürünler sunan ÇİLEK, dünyanın birçok ülkesinde çocukların düşlerini gerçekleştirirken ekibini de güçlendiriyor.
İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı olarak ÇİLEK ailesine katılan Anıl Atal, Koç Üniversitesi İdari ve İktisadi Bilimler Fakültesi’nden mezun oldu. Yapı Kredi, Praktiker, Teknosa, FNAC / Darty şirketlerinin Pazarlama birimlerinde yönetici olarak çalıştı. Son olarak Anadolu Grubu’na ait Adel ve Faber-Castell’de Pazar Geliştirme ve İnovasyon Direktörü olarak görev aldı.
Pazarlama Direktörü olarak göreve başlayan Burcu Özbakır Tül, Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nden mezun oldu. Koç Üniversitesi’nde Turquality Programı kapsamında MBA eğitimini tamamladı. Kariyeri boyunca, The Coca-Cola Company Türkiye’de pazar araştırmaları, stratejik planlama ve marka yönetiminde rol aldı. Tat Gıda’da pazarlama ve ticari pazarlama departmanlarında farklı görevler alarak son olarak Pazarlama Direktörü olarak çalıştı.
ÇİLEK Genel Müdürü Muzaffer Çilek, ekibe katılan isimleri tebrik ettiğini belirterek şunları söyledi; “1996 yılında yüzde 100 aile şirketi olarak Türkiye'de kurulduğumuz gün, çocukların düşlerini odalarına kurmak için uzun soluklu bir yolculuğa başlamış olduk. Bizler, bu topraklardan çıkmış bir çocuk markasını tüm dünyaya yaymak için yola koyulduk. Bugün geldiğimiz noktada sektörün en beğenilen markası olduk. Bunun yanı sıra uluslararası çocuk mobilya markaları arasında ilk 10’un içinde yer alıyoruz. Halen 5 kıtada 71 ülkede, 500’ün üzerinde satış noktasında, ürünlerimizi dünya çocuklarının beğenisine sunuyoruz. ÇİLEK markasını nesilden nesile sürdürülebilir kılmayı kendimize vizyon olarak koyarken misyonumuzu ise ‘markamızın bilinirliğini ve yaygınlığını artırarak bulunduğu sektörde lider olmasını sağlamak’ şeklinde belirledik. Aramıza katılan arkadaşlarımız ve uzun zamandır bizimle olan ekiplerimizle birlikte büyüme yolculuğumuza devam edeceğiz” dedi.
Kaynak: (Serap Genç)
En Çok Okunan Haberler
Dışişleri Bakanlığı’ndan Etiyopya’ya taziye mesajı
Bursa'da 6 yıl hapis cezası bulunan şahıs yakalandı
Bursa Millî Eğitim Müdürlüğü'nden eTwinning Okul Etiketi Takdim Töreni
2025'te fit olmanın altın yolları
Barajlardaki su seviyesi artmaya devam ediyor
Ali Fazıl Kasap, Saadet Partisi'nden istifa ederek CHP'ye döndü
Turizmciler 2025’ten umutlu
İran, İtalyan gazetecinin gözaltında olduğunu doğruladı
Beyoğlu’nda otelde korkutan yangın